Analyse en conversie verbeteren

Heeft u geen (ver)bouwplannen maar wilt u wel een beter rendement van uw site of on-line marketing inspanningen? Zet onze kennis in bij het vinden van de bottlenecks en het aanbrengen van verbeteringen. Krijg antwoord op de vraag wat beter is in uw geval: meer bezoekers, kwalitatief beter bezoek of beide?

Conversie analyse

Als eerste maken we een analyse van de huidige bezoekersbewegingen op uw site. Waar zit de bottleneck voor meer conversie. Kunnen de bezoekers uw site in voldoende mate vinden? Hoe is de concurrentie? Zit u in de juiste niche? Sluit het visuele design aan bij de belevingswereld van de klant? Doen bezoekers van uw site wat u verwacht? Waar zitten de verbeterkansen?

Conversie verbeterplan

Op basis van de analyse maken we samen met u een verbeterplan. We bespreken met u onze voorstellen en kiezen gezamenlijk de juiste verbeterpunten. Hierdoor blijft uw site voortdurend goed aansluiten bij wat u voor ogen heeft voor uw klanten. Vervolgens verzorgen we de stapsgewijze implementatie van de verbeterpunten.

Meten, begeleiden en trainen

De site blijft uw marketing gereedschap. Wij helpen met het aanbrengen van verbeteringen maar ook zorgen we altijd dat u er verder mee kan. U wordt dus niet alleen "wijzer" door het verhoogde rendement van uw site maar ook wijzer door meer kennis en ervaring met het gebruik van de site als flexibel instrument. Als u wilt, blijven we helpen maar u kan het ook in uw organisatie beleggen en op eigen kracht verder gaan.

Meer weten over een traject voor rendementsverbetering? Neem contact op met Gerard Klein.

 
amesroom.gif
BUREAU VOOR ONLINE MARKETING, ZOEKMACHINE MARKETING, COMMUNICATIE & VISUAL DESIGN